vrijdag 4 december 2009

KUS5('t Pestengasthuys)


Datum 4-12-2009 Tijd 16.00 Log #621

Gisteren kwam er weer een Kus-cache online en wel nummer 5. Waar is nummer 4? Zoals uit mijn note bleek was ik weer eens te laat (zoals gewoonlijk).

Ik had me voorgenomen uit mijn werk (gebouw Diezerveste) rustig de stad in te lopen om deze te vinden. Ik had al een sterk vermoeden waar die moest liggen. Dat vermoeden werd versterkt door de hint in combinatie met de log van Walking Spirit.

Het Pestengasthuys ken ik. Heb er zelfs een keer gegeten, maar vond het wel aan de prijzige kant.

Op weg naar de cache vond ik het guur en koud. Moest wel de verleiding van de oliebollenkraam weerstaan. Ondanks de drukte (Sinterklaasinkopen) was het in de cache omgeving toch vrij rustig. Bij het terugplaatsen van de cache toch even moeten wachten op mensen die mij eventueel konden zien terugplaatsen.

Je vraagt ook om foto’s bij de log. Daar ben ik zelf ook een groot voorstander van. Vandaag geen fototoestel bij me. Wel een mooi plaatje gevonden.

Daarna nog op de gok naar nummer 4, maar niet gevonden. Ga ik ook zeker doen, als niemand daar de hond uitlaat tenminste.