dinsdag 17 november 2009

Gevonden Chil

Datum 17-11-2009 Tijd 16.50 Log #620

De puzzel een half jaar gelden opgelost, maar er was nog steeds niets van gekomen om deze te loggen.

Ik moet zeggen dat ik er in 1e instantie helemaal niets in zag. Een drukkertje in de goede richting bracht me naar de oplossing en dan zie je soms dat je veel te moeilijk denkt. Ik vond dit een hele leuke puzzel.

Vandaag had ik bij “Krisman” een cursus zelfsturing. Wat is er dan mooier om na afloop zelfsturing in de praktijk te brengen. Ik was tenslotte op de fiets en die moet je echt zelf besturen. Mijn zelfsturing bracht me op een onverwacht plekje in Zwolle. Ter plekke flink gezocht en de GPS had een tijdje slechts ontvangst. Nadat ik een kleinere miswijzing had kwam ik steeds op het zelfde plekje terecht en niets kunnen vinden. Na verloop van tijd maar een telefoontje gepleegd en die gaf me een plek waar ik wel had gekeken, maar niet gezocht. De reden: rommel en lege bierblikjes. Toch moest ik daar zijn en het bakje kwam uit een holletje waar een kabouter zou kunnen wonen.

Kortom: een leuk plekje en jammer van de rommel. Het is daar rijp voor een CITO.