woensdag 9 december 2009

Gevonden Kamperlijntje


Datum 9-12-2009 Tijd 16.30 Log #624

Afgelopen maandag was ik hier ook al aan het zoeken geweest, maar niets kunnen vinden. Het klopte ook dat ik niets vond, omdat de cache weg was. Jammer, ik had me verhoogd op zo’n leuke knutsel van JP. Vandaag, na de Vispoortenburg, op weg naar huis hier nog even langs gereden en de cache snel kunnen vinden in een behuizing die ik nog niet eerder had gezien. Wederom de code genoteerd (weer op mijn pakje shag) en de log geplaatst. Niet geschrokken van overrijdende treinen.

Ik kan me nog herinneren dat de verbinding tussen IJssel en Zwarte Water via de Willemsvaart ging en dit kanaal er nog niet was. Wat was mijn vader blij dat dit kanaal er kwam. Het scheelde heel veel tijd, want in de Willemsvaart moest je voor heel veel bruggen wachten.

Het Kamperlijntje was vroeger ook een leuk speelterrein. Omdat we heel weinig zakgeld kregen, kon je je niet veel permitteren. Wat we wel deden was bij station Veerallee in stappen in de trein naar station Zwolle en later dus ook terug. Natuurlijk geen kaartje, dat was extra spannend. Tegenwoordig heet dat zwart rijden.