maandag 7 december 2009

Gevonden KUS4(t'Hondje)


Datum 7-12-2009 Tijd 15.55 Log #622

Uit het werk (wat eerder uitgeklokt) weer naar het centrum van Zwollywood. Vandaag moest ik de verleiding weerstaan van 2 oliebollenkramen. Op 4 december was ik helemaal onvoorbereid al voorzichtig wezen kijken, maar toen niets gevonden. Na een klein tipje was de nano nu in no time gevonden. Je moet maar net in het goede hoekje zoeken en dat had ik de vorige keer niet gedaan.

Maar ja …. dan heb je zo nano in de handen en moet je nog loggen. De oliebollenkraam hield me een beetje uit het zicht. Sjips, dat rolletje zit wel erg vast en na een kwartier peuteren (express de nagels niet geknipt) heb ik de moed opgegeven en toen maar een fotootje gemaakt van de nano. De volgende cacher kan misschien een pincet meenemen en gebruiken.

Na een goedkeuringsmailtje van de maker mag ik ‘m dan toch loggen.

Ik ben bang dat het logrolletje gisteren tijdens het loggen toch wat vochtig is geworden en daardoor is uitgezet.

Het is wel een mooi plekje. Ik heb een foto bijgevoegd van 13 oktober 1929 toen het Duitse luchtschip Graf Zeppelin Zwolle passeerde. De foto is bijna vanaf hetzelfde standpunt gemaakt als de foto op de cachepagina.