maandag 5 april 2010

Deewlgenomen aan Geocachingzwolle Stammtisch Event, lente 2010


Datum 2-4-2010 Log #651

Alweer een event in Zwolle en wel een Stammtisch. Nu heb ik zelf 2 keer een Stammtisch georganiseerd in Hattem en het is gewoon gezellig: babbel, biertje en balletje. Aangekomen in de Enk snel op zoek naar de desbetreffende zaal waar we veel bekenden tegenkwamen. Ik kan me wel vinden in de log van team Professor X en ik bedoel dit opbouwend. Toen we samen met Erix een kopje koffie gingen halen zagen we nog net dat Barny zijn naam logde op een bierviltje onder het gemompel van enkele mopperkreten. Was de rode loper niet voor het gele bussie uitgelegd ? Misschien een volgende keer weer een Stammtisch bij JLG? Heb ook nog een leuke TB (Energie) gescoord. Ik kan het bully68 niet aan doen dat ding op de fiets mee te nemen.