vrijdag 13 november 2009

Gevonden KUS3(Frisia state)


Datum 13-11-2009 Tijd 20.10 Log #617 BLIK

Vanmorgen zag ik dat deze cache online gekomen was, maar er moet eerst gewerkt worden. Het was vandaag maandafsluiting, dus druk druk druk. Achter in de middag nog even gekeken en er waren nog maar twee logs. Vanavond moest ik weer naar het Zwolse om Kladdegat naar een feestje te brengen. Om half acht nog een keer gekeken en nog steeds 2 logs, dus er zit nog een bronzen plak in.

In Streetview al de omgeving goed in me opgenomen en op weg naar huis langs deze cache gegaan. Toch wel handig om eerst virtueel de omgeving te verkennen, want er viel me gelijk iets op. In één woord geniaal, hoe bedenkt je het. De micro snel meegenomen naar de auto om te loggen. Rolletje uitrollen en …………. Is Beukenootje me voorgeweest. Kunnen die Zwollenaren niet tijdig loggen. Het begint een gewoonte te worden er elke keer net naast te grijpen (visit link) (visit link) . je zou er moe van worden, maar op vrijdag de 13e zit het risico er helemaal in.

Vroeger hier vaak gefietst op weg naar het Engelse Werk. Ik woonde toen op het schip van het Prinses Margriet Internaat. Het woonschip lag bij de Spoolderberg. Toen al vaak dit mooie pand bewonderd. Laatst hier ook nog geweest voor een virtuele cache (visit link) .