zaterdag 14 november 2009

Gevonden KUS2(de lure)


Datum 14-11-2009 Tijd 15.05 Log #618

Vandaag nog maar eens een keer zoeken naar de micro. Gisteravond bij het schijnsel van de Oregon niet gelukt. Toen trouwens ook niet verder gekeken dan mijn (toch niet kleine) neus langs is.

Het is mooi dat er ter herinnering aan het toenmalig mooie stukje Zwolle een cache is gelegd. Wat is het eigenlijk in korte tijd veranderd. Nu staan er panden met namen als Pas De Deux 1 en 2. Vroeger had je er boerderijen met een naam als bijvoorbeeld De Lure. Dat vooruitgang zeker geen verbetering is, is voor wat mij betreft hier bewezen.

Het is wel cynisch dat mijn toekomstige werkplek in “het Schip” zal zijn.

Net als de Roode Lantaarn voelde ik geen inspiratie om foto’s te maken. Ik heb waarschijnlijk op dezelfde site als mijn broer een aantal leuke foto’s gevonden om te plaatsen en de cache omschrijving nog meer inhoud gegeven.

Bedankt voor het in leven houden van de Assendorperlure. De volgende cache “Jodendijkje”?