donderdag 12 juli 2007

Gevonden Weegschaal - Libra

23-2-2007 15.45 log #118

Toen wij begonnen met cachen in 2004 zag ik deze cache al op de kaart staan. Ik snapte er als (beginnend cacher) helemaal niets van. Later heb je dan OZI en je leert je GPSr wat beter kennen. Dan wordt het al wat gemakkelijker. Ik kom trouwens elke werkdag langs U. Een jaar geleden een begin gemaakt en alle punten langs geweest. Toen bleek dat wegens een reconstructie van het wegdek Z niet meer aanwezig was. Ik had een paar opties en die voorgelegd aan De Roode Lantaarn (die'm al wel had gevonden). Ik kreeg de goede optie van hem (dank) door. Gisteren zat ik de kaart van .nl te bekijken en het stipje stond er nog steeds, het was er om één of andere reden nog steeds niet van gekomen. Gisteren nog even de coördinaten gecheckt bij de cache-eigenaar en er was nog niets veranderd. Vandaag iets eerder uitgeklokt op kantoor en op de fiets naar de cache. Nu moet je weten dat mijn broer daar fiets les heeft gehad en de bochten waren volgens hem te scherp . Ik had daar geen last van. De hint was overduidelijk (mag wel iets minder hoor). De cache snel gevonden en het logboek ingevuld.