dinsdag 20 oktober 2009

Gevonden Vollenhove - Haven


Datum 20-10-2009 Tijd 15.50Log #584

We sluiten de dag af met een multi. De keuze valt op deze nieuwe van Veno-ers. Ik heb ook wat met die haven. Vroeger ben ik hier een keer geweest met mijn ouders om 100 ton kunstmest af te leveren met onze tjalk (visit link) . Omdat we de oude uitdraai bij ons hadden hebben we een beetje zitten stuntelen bij WP1. Een telefoontje zette ons weer op het goede spoor. Ik had wel tekstuele aanpassingen gedaan n.a.v. de correcties die er zijn geweest, dus dat kwam voor de rest helemaal goed. De punten lieten zich ook vrij snel vinden. Het is een mooie wandeling langs de beide havens van Vollenhove. Tussen WP12 en WP13 kwam ons nog een schaap tegemoet lopen. We hoorden later dat schaap 7 een boefje was. Hij sprong altijd over het hek. Het gras beide de buren is smaakvoller denk ik.

De cache was op een originele plek en manier verstopt.