woensdag 28 maart 2012

Gevonden Park Eekhout

Datum 28-3-2012 Tijd 16.20 Log #1033

Vanmiddag in mijn pauze op de fiets naar dit mooie stadspark(je). Punten snel kunnen vinden, maar de cache werd wat lastiger. Je kon merken dat de lentekriebels ook hormonen aan wakkeren. Op mijn 0-punt trof ik wel een héél verliefd stelletje aan. Leek wel of ze verzegeld waren met twee componenten lijm. Dan maar eerst weer naar het werk, anders wordt de baas boos. Uit het werk hier weer naar toe en ja hoor ……. stond er weer een stelletje in de buurt klef te doen. De tactiek wat veranderd door er vlakbij in de buurt te blijven en ze waren toen snel verdwenen. In één graai de cache te pakken. Wel een aparte cachebehuizing, nog nooit gezien.

Het is voor mij (DRLm) een park met veel nostalgie. Toen De Roode Lantaarn werd geboren lagen we met onze tjalk in de Nieuwe Haven vlakbij het schip van mijn oom en tante (ouderlijk schip van mijn vader en mijn oom). Dat schip ligt nog steeds als woonschip aan het Groot Wezenland (visit link) .

Ik kan mij nog goed de volière herinneren en de vijver. Hier veel verstoppertje etc. gespeeld. De hokken met marmotten kan ik mij niet meer herinneren. Als ik het park van nu met dat van vroeger vergelijk is het nu een stuk opener geworden met een mooie entree.