woensdag 6 juli 2011

Gevonden Höhenflug




Datum 2-4-2011 Log #883

Tijdens de Wherigo werd ik gebeld door de Roode Lantaarn met de vraag wanneer we weer terug waren op het eventterrein. Op mijn vraag of er iets aan de hand was, kreeg ik als antwoord: we gaan samen de lucht in.

Nu viel het kwartje (bestaan ze nog?) waarom de hoogwerker op het terrein stond. Hoog in de bomen hing een kokertje en de hoogwerker was op dat moment de enige manier om daar bij te komen.

René Zwiep was de bestuurder/piloot van de hoogwerker en gezekerd gingen vele cachers met hem de lucht in. Nu wil het toeval dat de Roode Lantaarn gecertificeerd is om een hoogwerker te bedienen, dus mocht De Roode Looplamp met zijn tweeën omhoog tot 22 meter. Dit was voor mij (#enk) een grote overwinning in verband met mijn hoogtevrees. Broer heeft de hoogwerker keurig bedient en ik ben een ervaring rijker.

Meteen ook voor een aantal anderen de naam op de logrol gezet, die om verschillende redenen niet omhoog mochten of gingen.