woensdag 6 juli 2011

Gevonden Grenze(n)lo(o)s ~ Where-SEZ-goes

Datum 2-7-2011 Log #882

Vandaag is dit onze eerste cache. Na door TT eerst op het verkeerde been/wiel te zijn gezet vonden we toch de aanbevolen parkeerplaats. Kladdegat (onze zoon) heeft voor de 3e keer bij dit event zijn steentje bijgedragen aan de Wherigo door het bouwen van de cartridge. Voor sommigen (mij) een onmogelijke opgave, maar voor hem appeltje eitje.

We hebben Spoorwegovergang bij ons in de auto die ook wel oren had naar een Wherigo. We lopen heel soepel van de ene zone naar de andere. Na elke zone natuurlijk opslaan, je weet maar nooit of er een crash volgt en je een heel stuk opnieuw moet lopen.

Aan het eind zit er nog een leuk grapje in, maar met 2 Oregon’s was dat snel opgelost. De cache was snel gevonden door Kladdegat die de STF claimde en Spoorwegovergang de TTF. Ik ben al heel erg gewend aan blik.

Nu ik de logs heb doorgelezen besef ik me dat er toch 2 namen in het logboek stonden. Dus Kladdegat een TTF en Spoorwegovergang mag met veel plezier mijn blik overnemen.