woensdag 18 augustus 2010

Gevonden Welkom in Zwolle (Bos)dymf

Datum 18-8-2010 Tijd 16.00 Log #703

De puzzel kostte mij wel wat hoofdbrekens en is meer voor Kladdegat (die is daarin veel handiger).

De wandeling bracht ons naar een voor mij onbekend stukje bos in Zwolle. De kist kwam me héél bekend voor en ook het logboek. Tijdens een bbq had ik deze al een keer bewonderd en ook gelogd.
Volgens mij ontbraken er een paar bladzijden in het logboek.

De verhuizing van Dympha naar Zwolle was een hele gezellige dag (voor de verhuizers). Dympha begon een beetje te hyperen, je ziet je spulletjes razend snel van Almere naar Zwolle gaan in één rit.
Het zegt wel wat over de saamhorigheid van geocachingzwolle. Ik hoor vaak genoeg op events over de gezellige en saamhorige geocachersclub in Zwolle.

Nu nog snel beter worden Dympha!