zaterdag 8 mei 2010

Deelgenomen aan "10 years of geocaching" Dronten! NL



Datum 1-5-2010 Log #661

Voor kleinschalige events ben ik wel in. Helaas vandaag zonder mijn trouwe wederhelft die medisch gezien nog gedwongen thuis moet blijven.

Bij aankomst dacht ik dat we bij Reej’s vakantiehuis waren aangekomen. Het was er binnen gezellig met vele bekende gezichten die zich te goed deden aan pannenkoeken, tosti’s en andere lekkernijen. Kladdegat (die meegelift was) zag dat ze ijs van IJscowd verkochten en haalde een lekkere sorbet.

Kladdegat zou ook mijn naam op de logrol schrijven maar verwarde mij met zijn oom. Het staat nu een beetje raar op de supergrote logrol.

Dan is het fotomoment gekomen en overal kwam oranje en rood, wit, blauw tevoorschijn. Argeloze passanten zullen zo wel hun gedachten over ons hebben gehad.

Daarna werden er enkele nieuwe caches uitgedeeld en ik besloot met een gezellige groep de multi te gaan doen.

.:Masterchef:. Bedankt voor de organisatie, het was weer ouderwets leuk.