maandag 17 mei 2010

Gevonden De Roode Lantaarn


Datum 17-5-2010Tijd 18.10 Log #671

Precies een week geleden al een poging gedaan om “mijn broertje” te vinden, maar zoals (bijna) gewoonlijk was-ie niet te volgen of te vinden .

Vandaag een nieuwe poging gedaan terwijl Kladdegat bij de CALO aan het sporten was en nu was het in één keer raak, precies op de plek waar ik ‘m ook verwacht had.

Leuk gevonden die straatnaam. Ik wist dat die straatnaam er was in Zwolle, maar ik weet nu ook waar. Helaas via google geen verdere informatie kunnen vinden over Anna de Roode. Ik heb gehoord dat het iemand is uit het verzet in de 2e Wereld oorlog. Misschien kan iemand mij verder helpen.

De foto op de cachepagina is wel veranderd, maar of het nu een verbetering is?

De Roode Lantaarn (a.k.a. Ger@ld) heeft ons besmet met goecachevirus. Daar zijn we hem heel erg dankbaar voor.

Samen meerdere leuke dingen gedaan vroeger: piratenzender, 27MC en samen op vakantie. Dus meer als een broer, ook een maatje in voor- en tegenspoed.