zaterdag 4 september 2010

Gevonden Hanzebad (mystery cache)


Datum 4-9-2010 Tijd 13.50 Log #722 TTF

Twee dagen lang heeft me deze cache bezig gehouden voordat ik ‘m kon loggen. Het mysterie-stipje lag ook nog dicht bij mijn toekomstige werkplek (het gebouw dat op een schip lijkt). Daar moest wat aan gedaan worden.

De uiteindelijke oplossing was een soort drie gangen menu, waarbij 3 verschillende koks de gerechten bereiden. De koks wonen aan beide zijden van de IJssel. Voor één keer zijn beide zijden de goede .

Het is inderdaad een vier sterren cache. Van mij mag er misschien wel een halve ster bijkomen.

Dol gelukkig ben ik met het brons. Dit houdt dus in dat we menig Zwollenaar weer voor waren .

De makers worden bedankt voor 2 slapeloze nachten . Net als de cachezoekers zal ik niet te veel los laten.

p.s. Het Hanzebad kreeg landelijke bekendheid door de burqini.