dinsdag 3 februari 2009

Gevonden Baloe

TTF

3-2-2009 15.27 Log #386

Allereerst Baloe nog GEOfeliciteerd met je verjaardag.

In de pauze op het werk gezien dat er diverse caches in de regio online zijn gekomen. Mijn oog viel op Baloe, zo dichtbij vanaf ons huis. Snel de puzzel opgelost in de hoop dat er nog eremetaal te halen viel. In het begin van de middag ReeJ a.k.a. als kabouter (visit link) aan de telefoon voor wat anders, maar wel met de mededeling dat hij vandaag als 3 x goud had. Dan gaan we maar voor zilver. Nu moest ik wel werken, maar we hebben een ouderwetse prikklok en mijn bloktijd loopt af om 3 uur. Snel van Zwolle naar huis, GPS gepakt en naar de plek gereden. Een plek waar ik dikwijls langs ben gereden of gefietst. Helaas geen kennis kunnen maken. Er was niemand thuis, maar de resten van de verjaardag (ballonnen) heb ik wel gezien.

Jeebeevee, bedankt voor de cache en de groet’n uut ‘Attem