woensdag 10 september 2008

Gevonden Fender Stratocaster


Log #320

Eerst even wat uitleggen aan de 3 vorige cachers. Ik had gemakkelijk goud kunnen halen, maar ik had “voorkennis”. Het was dus niet gepast om eerder op pad te gaan. Het duurde wel lang voordat de eerste drie waren geweest. Moeilijk? Voor mij i.i.g. niet. CD-tje had ik niet nodig, heb er thuis genoeg.

Lang geleden werkte ik als vrijwilliger bij Radio Zwolle. Ik presenteerde daar een goud van oud programma met daar tussen door sportflitsen van de wedstrijden van FC Zwolle. Er kwam toen een nogal verlegen jonge knul uit Hattem techniek doen. Hij was zenuwachtig omdat hij mij moest “schuiven”. In no time had hij het “vak” onder de knie en het was een prettige samenwerking . Op een gegeven moment is hij er mee gestopt en verloren we elkaar uit het oog. Door het cachen hebben we elkaar weer teruggevonden. Ik kwam in een vol log boek zijn naam tegen, niet als Witte_Elvis maar iets van: groetjes Jeroen P.

Gezien het bovenstaande was het herkennen een stukje cake. Na verschillende benaderingen hoe om te gaan met de uitvoerenden, kwam er toch het coördinaat uit wat ik had verwacht.

Vandaag dus na de 3e log samen met Kladdegat op pad om de cache te loggen. Kladdegat zag ‘m al meteen. Een hint is helemaal niet nodig. De eigenaar had visite en had dus geen tijd voor een babbeltje, maar dat halen we nog wel in.

Misschien heb ik niet goed gekeken, maar de er zaten wel 2 TB’s in, maar geen coin.