dinsdag 23 september 2008

Gevonden 6 * 9 = 42

Log #323 19:15 uur

Gisteravond teruggekomen van een personeelsreisje zie ik dat er aan de goede kant van de IJssel (Reej) een nieuwe cache online is gekomen. De makers van deze cache staan bij mij garant voor een beste puzzel. Nou, dat heb ik geweten. In het begin kon ik er helemaal geen kaas van maken, maar bij de eerte hulp kreeg ik een injectie waardoor alles duidelijker werd. Nadat het goede tooltje gevonden was, kwam er een coƶordinaat te voorschijn dat heel aannemelijk leek. Micky en Ricky komen nu wel heel dicht bij DRL-land . Zouden M en R deze (visit link) som ook kunnen oplossen, lijkt me een leuke uitdaging.

Ter plekke aangekomen zien we veel paaltjes. De route er naar toe is bekend omdat je erlangs komt op weg naar DRL #06 (visit link) .

Kladdegat was ook mee en die besnuffelde (te) snel alle paaltjes. Het was uiteindelijk #enk die iets verder zocht dan zijn (toch al niet kleine) neus lang was. Waarschijnlijk heb ik me aan dezelfde "distel" geprikt als ReeJ.