woensdag 23 januari 2008

Gevonden Mini cache?

STF

19-1-2008 10:25 Log #233

Als deelnemer aan het Finish-Event kregen we al vast twee mysteries toegestuurd om op te lossen, omdat je internet er voor nodig had. Er was één puzzel of Mini’s. Nu heb ik wel iets met Mini’s, niet dat ik een Mini heb hoor. Mijn eerste 7 autorijlessen waren in een metallic groene Mini met “leren” dak en sierbumpers. Ik zeg 7, omdat-ie daarna door mij total-los is gereden. Mijn broer(tje) had een racebaan en om de competitie leuk te houden kocht ik een model-Mini voor de racebaan. Deze heb ik nog steeds. Maar nu de cache! Deze was met behulp van twee sites snel opgelost (een uurtje). Er kwam zelfs een logisch coördinaat uit. Toen we zaterdag aankwamen bij het Event zagen we al het KissieszoekersBusje staan. Een voertuig dat garant staat voor mening FTF, omdat de fiets er achter op kan. De fiets zat er niet op, dus wij gingen er vanuit dat goud etc. wel weg was. De cache was snel gevonden op een wel heel erg toepasselijk plekje. Eerst kon een klein addertje onder het gras vandaan halen en de kist was geopend. Het logboekje was nog maagdelijk wit en tot onze stomme verbazing haalden we met zijn drieën edelmetaal. Zilver was mijn dankbare deel. Die stomme verbazing zouden we nog twee keer meemaken.