maandag 1 oktober 2007

Gevonden Graancirkels

29-9-2007 Log #198
Vandaag samen met de Kissieszoekers en Kladdegat cachen rondom Almere in het kader van het Flevo Polder Event 2007.
Op de log had ik mij erg verheugd. Afgelopen week door Kissieszoeker Geert een beetje opgejut. Het ging in de trant van: snap jij 'm?
Tijdens de eerste oogopslag snapte ik er geen bal van. Eerst maar eens een paar aflevering Star Trek bekijken en het werd mij wat duidelijker. Om in de goede sfeer te komen ook nog eens de soundtrack van Starwars opgezet en met de koptelefoon op droomde ik weg in dit prachtige verhaal. Helaas blijkt dat ook aliens fouten kunnen maken en ik zag het drama zo voor mijn ogen afspelen. Helaas werd ik weer wakker uit mijn droom, omdat ik niet snapte dat een pot pindakaas een crash met een stuk van de brug heeft kunnen overleven.