dinsdag 30 oktober 2007

Gevonden GEVAARLIJK.NL

27-10-2007 16.20 Log #214

Vandaag samen met Kladdegat op weg naar het “TrollEvent”. Op de weg er naar toe eerst een paar puntjes scoren.

Deze cache lag ook op de route en ik had hier vroeger tijdens een sportdag in Hoogeveen al een paar keer gefietst (toen was er nog geen geocaching). Dus waar ik moest wezen had ik als snel uitgevonden. De cache was snel gevonden door Kladdegat. Ter plekke wel goed uitkijken bij het oversteken, het is en blijft een gevaarlijk punt. Ik heb een steen uit de cache gehaald die was beschilderd als een lieveheersbeestje met een letter. Ook stond er aan de onderkant nog een tekst. Na wat email-contact ben ik er achter gekomen dat het een soort particuliere TB is, die weinig succes heeft. Ik stuur hem wel verder op reis en hoop de opdracht te kunnen uitvoeren. Zo en nu snel verder om nog een paar caches te doen voor we in Veendam zijn.